.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم مازندران از كشتي دلسرد شده اند
مراد محمدي، قهرمان جهان و دارنده مدال طلاي جام جهاني 2006 چين، در گفت وگو با خبرنگار ايلنا، گفت: به علت وجود آمدن مسايل حاشيه‌‏اي، مردم مازندران از كشتي دلسرد شده‌‏اند، اما با اين قهرماني و با تداوم مدال‌‏ها، سعي مي‌‏كنيم اين دلسردي را از مردم دور كنيم. .

مراد محمدي، قهرمان جهان و دارنده مدال طلاي جام جهاني 2006 چين، در گفت وگو با  ايلنا، گفت: به علت وجود آمدن مسايل حاشيه‌‏اي، مردم مازندران از كشتي دلسرد شده‌‏اند، اما با اين قهرماني و با تداوم مدال‌‏ها، سعي مي‌‏كنيم اين دلسردي را از مردم دور كنيم.
دارنده 4 مدال طلا و نقره آسيايي، در خصوص استقبال مردم خاطرنشان كرد: مردم مازندران در استقبال از كشتي گيران كم نگذاشتند، به طوري كه من شرمنده اين عزيزان شدم و اميدوارم با قهرماني المپيك جوابگوي اين همه لطف و عشق مردم فهيم مازندران باشم.
محمدي افزود: من 15 سال براي رسيدن به اين مدال تلاش كردم، اين دوره با 5 مرحله اردو در تهران در سطح بسيار خوب راهي چين شديم.
وي در مورد برنامه‌‏هاي آتي خود گفت: برنامه بعدي ما بازي‌‏هايي آسيايي دوحه است كه درآذرماه برگزار مي‌‏شود و ما احتمال تغيير سه وزن تيم ملي شاهد قهرماني در اين دوره باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.